znowu squid

Andree andreea w wp.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 22:24:19 CEST

>Ja się spotkałem np z czymś takim, że na serwerze >docelowym coś było nie
tak
>(data, czy co innego, nie wiem). A shit + Odśwież co >daje? ;]
>
>--
>Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: >alchemyx w jabber.uznam.net.pl,
+)
>http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji

dopisalem cos takiego i nici z tego a powinno to zny dns sprawdzic ponownie
za 5 minut
negative_dns_ttl 5 minutes
negative_ttl 5 minutes

a ie wyswietla mi stronke: (bez squida stronka wchodzi i przez inne adresy
ze squidem wchodzi)
BŁĄD
Żądany URL nie może zostać pobrany

----

Podczas sprowadzania URL-a: http://192.168.1.1/

wystąpił następujący błąd:

Dostęp zabroniony.

Konfiguracja serwera wyklucza Twój dostęp do niego w chwili obecnej.
Skontaktuj się z Twoim providerem jeśli jest jest to nieprawidłowość.

----
Generated Thu, 18 Apr 2002 20:16:08 GMT by Server (Squid/2.4.STABLE6