xscreensaver

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 11:11:19 CEST

On Sunday 21 April 2002 11:03, you wrote:
[...]
> Ja mam tak:
> [misiek w wieszak misiek]$ cat /etc/X11/xinit/xinitrc.d/xscreensaver
> #!/bin/sh
> /usr/X11R6/bin/xscreensaver -no-splash&
> [misiek w wieszak misiek]$
> Ale to roziwązanie trochę ssie, bo jak używam KDE to mam dwa wygaszacze,
> które działają niezaleznie od siebie...
Możesz zawsze ten w kde wyłączyć. Ja na przykład wolę te z xscreensaver-a,
bo i jest ich więcej, i są ciekawsze (uwielbiam te na OpenGL-u). Oczywiście
to jest moje subiektywne zdanie. Co nie zmienia, że można ten screensaver z
kde wyłączyć.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537