xscreensaver

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 13:01:43 CEST

Witam!

On Sun, 21 Apr 2002 11:14:18 +0200
Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> wrote:

> Czyli wynika z tego, że to błąd Gnome?

Moim zdaniem, błędem gnome było to, że odpalało screensavera z do,myślnymi
ustawieniami na timeout 20 minut, bez pytania się kogokolwiek o zdanie
(żadnego apletu z kłódką, który dbał o to nie miałem). Ale teraz jest
proste rozwiązanie:

[aflinta w warp aflinta]$ cat /etc/X11/xinit/xinitrc
#!/bin/sh
xscreensaver-command -exit
xscreensaver -no-splash -timeout 10 -nice 10 &
exec gnome-session

           Pozdrawiam
                  Artur