Przejście z qmaila na...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 15:08:23 CEST

...no właśnie. Co? qmail opuścił katalog z oficjanymi pakietami. Rozumiem,
że to dlatego, że przestał odpowiadać założeniom dystrybucji (nieczytelny
kod, za dużo paczy, inne). Dla mnie jest to sugestia, żeby zrezygnować z
niego. Co polecacie w zamian? Na razie musi obsługiwać Mailboxy i być
lekki. Może exim? Czy przjejście na niego będzie "bolesne"? Sendmaila
trochę się boję (kiedyś miałem dla próby/zabawy, konfiguracja nie była
łatwa). Qmail na gabaryty jest co prawda najmniejszy...

Co radzicie?

I jeszcze drugie pytanie. Czy jest jakiś program do przekształcenia
Mailboxa na maildir? W tej chwili mam to pierwsze, gdybym miał przejść na
drugie to bym musiał userom to "odgórnie" przekonwertować.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537