Mam problemik...

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 24 Kwi 2002, 14:47:16 CEST

On Wed, Apr 24, 2002 at 02:24:12PM +0200, Michal J. Podyma wrote:

> eeee no wiem co to zrobi, ale jest jedno male ale (przynajmniej
> tak mi sie wydaje ;)  sshd bedzie probowal wykonac su pod
> shellem zdefiniowanym w passwd idac dalej tym potokiem
> wysypie sie znowu ;)
Wez sprawdz ok. Ludzie Ci mowia dobrze.

ssh lodda -C 'pstree'

init-+-atd
     |-automount
.
.
.

     |-sshd-+-3*[sshd---zsh]
     |      |-sshd---zsh-+-ssh
     |      |            `-xemacs
     |      |-sshd---zsh---doit
     |      |-sshd---zsh---vi
     |      `-sshd---pstree
				^^^^^^^ Widzisz tu jakis shell ?

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.