kde3

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pon, 22 Kwi 2002, 20:17:17 CEST

On day Mon, Apr 22, 2002 at 07:23:09PM +0200, Mariusz Mazur wrote what follows:
> Mógłby ktoś się podzielić wrażeniami na ile bolesne było przejście na kde3?
> Bo się boję czy mi się jakieś kmaile/inne takie nie pokaszanią... i czy
> wogóle mi system wstanie.

Ja tam używam blackboxa, lub iona (ion rządzi!!!), ale właśnie sobie
skompilowałem KDE3 (ze źródeł) i troche poużywałem...

Działa całekiem ładnie, nawet mi się nie kaszani. KMail jest naprawdę
fajny i wydaje się działać :-).

Szczególnie polecam zainstalować/skompilować engine liquid do KDE3,
wygląda naprawdę nieźle (coś jak Aqua z MacOS X).

(tak naprawdę to najfajniejsza jest konsola tekstowa na fb + mutt!)

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>