Przejście z qmaila na...

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 13:34:38 CEST

Ja jeszcze dołączę się do wątku, ale mam pytania na temat postfixa (kiedyś
go używałem, ale w okrojonym zakresie):

- czy można wymusić aby pocztę wysyłał poprzez dany interfejs (mam dwa
polpaki, i chcę pocztę wysyłać mniej obciążonym)?- czy można definiować
aliasy różne dla każdej domeny?- czy można na nim odpalić SMTPAUTH?
- czy można na nim odpalić obsługę SSL (nie poprzez stunnel a przez niego
samego)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter