Przejście z qmaila na...

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 12:43:41 CEST

On Tue, 23 Apr 2002 13:34:38 +0200
Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> wrote:

> Ja jeszcze dołączę się do wątku, ale mam pytania na temat postfixa (kiedyś
> go używałem, ale w okrojonym zakresie):
>
> - czy można wymusić aby pocztę wysyłał poprzez dany interfejs (mam dwa
> polpaki, i chcę pocztę wysyłać mniej obciążonym)?
nie wiem na jakim ruterze pracują jak by były na CISCO to odpal ip cef
będzie równoważenie obciążenia łącz najlepiej "per destination" nie "per packet"
tylko jedna uwaga TPSA też musi się do tego przygotować to trochę nerwów kosztuje

Grzegorz