Przejście z qmaila na...

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 13:53:53 CEST

On Tue, 23 Apr 2002 12:43:41 +0200
Grzegorz Mlonek <Grzegorz.Mlonek w infor.pl> wrote:

> nie wiem na jakim ruterze pracują jak by były na CISCO to odpal ip cef
> będzie równoważenie obciążenia łącz najlepiej "per destination" nie "per
> packet" tylko jedna uwaga TPSA też musi się do tego przygotować to trochę
> nerwów kosztuje

Nie, nie, nie, nie. Prosiłem o informacje o postfixie, a nie o routerze,
tepsie itd. Wiem ile to zdrowia kosztuje a także jakie sumy aktualnie trzeba
w to zaangażować, czekałem na to wystarczająco długo aż porobiłem własne
rozwiązania bez łaski tepsy. Teraz chcę zamienić exima na postfixa i tak go
skonfigurować aby chodził jak exim. Nic więcej.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter