rc-inetd

Dariusz Włodarczyk milley w mahle.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 14:08:33 CEST

Witam,

Dnia 23 kwietnia 2002 (13:52:06)
Tomasz Kłoczko naskrobal w temacie "rc-inetd":

TK> On Tue, 23 Apr 2002, Dariusz Włodarczyk wrote:

TK> Zobasz co wpadło do /etc/xinetd.conf dla usługi dla której to
TK> zdefiniowałeś i sprawdź z manualem w ręku czy tak to powinno wyglądać.
TK> Jeżeli coś będzie tu nie tak to albo z backend skryptem który nie generuje
TK> tego poprawnie do /etc/xinetd.conf albo z samym xinetd.

w sumie moglem napisac wczesniej ale do xinetd.conf nie wpadlo nic co
jest zwiazane z redirect za to wpadl server='' i daemon='' oczywiscie
po zakomentowaniu sprawdzania czy jest podany DAEMON i SERVER w pliku
serwisu

wyglada mi to na to ze backend w tym przypadku zawodzi

poki co zrobilem to co chcialem na portfwd ale jesli jest taka
mozliwosc przez rc-inetd to mozna by to uruchomic, tyle ze ja chyba na to
za cienki jestem hehe

--
pozdrawiam,
milley