VirtualHost

Andrzej @Wid awid w poczta.onet.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 15:07:49 CEST

Witam uprzejmie !

Tuesday, April 23, 2002, 2:46:56 PM

  Chciałbym sobie w Apach-u pod PLD utworzyć VirualHost-a. W tym celu w pliku
  strefy dodałem odpowiednie wpisy tak, że ping xxx.xxx.pl dochodzi.
  Następnie w mod_vhost_alias.conf zdefiniowałem tenże host i w efekcie
  Apach uruchamia się bez błędów (logi dla nowej poddomeny się tworzą)
  natomiast w przeglądarce wyświetlają się puste (czyste) strony i
  diabli wzięli https dla podstawowej domeny (komunikat nie można znaleźć serwera).

  Oczywiście po wykomentowaniu wpisów w mod_vhost_alias.conf wszystko
  wraca do normy. Podpowiedzcie proszę, co jest nie tak ?

  definicja VirtualHost wygląda tak:

<VirtualHost damias.awid.pl>
ServerAdmin webmaster w damias.awid.pl
DocumentRoot /www/docs/damias.awid.pl
ServerName damias.awid.pl
ErrorLog /var/log/httpd/damias.awid.pl-error_log
TransferLog /var/log/httpd/damias.awid.pl-access_log
</VirtualHost>

prawa dla katalogu damias.awid.pl to 0755

Pozdrowienia,
Andrzej (@Wid) Widomski                         mailto:awid w poczta.onet.pl
       (at home)

Sportowe: Kultura kładzenia trawy w Holandii jest istotnie wielką kulturą.

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]