Przejście z qmaila na...

Lukasz Bienkowski lb w ares.filg.uj.edu.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 12:17:02 CEST

On Tue, 23 Apr 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Ale nie zrobi tego zwykla osoba, chcaca zainstalowac PLD.
> Nie na wszystko nalezy patrzec okiem developera, ktory sobie zawsze
> z cvsu moze speca wziac, dociagnac zrodla i pakiet zrobic.

Probuje nie patrzec okiem developera (zreszta jaki ze mnie developer,
bardziej tester :-). Ale mozemy przeciez dystrybuowac src.rpm - jak
uruchamialem kiedys RedHata, to sciagalem sobie src.rpm, czasem
poprawialem, kompilowalem i dziala do dzisiaj (ale i tak niedlugo zastapi
go PLD :-).

A moja uwaga dotyczyla stwierdzenia, ze qmail wylecial z ftp, bo
nieczytelny kod, za duzo patchy, etc. W koncu w obecnej postaci qmail
doskonale sie spisuje, a wylecial z oficjalnej dystrybucji tylko z powodu
licencji (tak przynajmniej zrozumialem).

Pozdrawiam

L.