Mam problemik...

Michał J. Podyma michalp w r-h.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 14:31:54 CEST

W dniu śro, 24 kwi 2002, Roman Kolasiewicz napisał(a):

> Witam,
>
> Wednesday, April 24, 2002, 2:28:09 PM, you wrote:
>
> > On Wed, 24 Apr 2002 13:25:18 +0200
> > Roman Kolasiewicz <rkolasiewicz w excellent.com.pl> wrote:
>
> >> [rkolasie w xenon .ssh]$ ssh -C xx.xx.xx.xx
> >> Last login: Wed Apr 24 12:05:28 2002 from xenon.excellent.com.pl
> >> -bash: error while loading shared libraries: libtinfo.so.5: cannot
> >>        open shared object file: No such file or directory
> >> Connection to 62.233.183.18 closed.
>
> > Dodaj na koniec /bin/sh
> niestety... ani cholery nie pojdzie probowalem juz wszystko :)
> Co dziwniejsze to albo jest blad w manualu, albo ja zle to rozumiem:
>
> man sshd
> <--->
> LOGIN PROCESS
>      When a user successfully logs in, sshd does the following:
>
>            1.   If the login is on a tty, and no command has been specified,
>                 prints last login time and /etc/motd (unless prevented in the
>                 configuration file or by $HOME/.hushlogin; see the FILES sec­
>                 tion).
>
>            2.   If the login is on a tty, records login time.
>
>            3.   Checks /etc/nologin; if it exists, prints contents and quits
>                 (unless root).
>
>            4.   Changes to run with normal user privileges.
>
>            5.   Sets up basic environment.
>
>            6.   Reads $HOME/.ssh/environment if it exists.
>
>            7.   Changes to user's home directory.
>
>            8.   If $HOME/.ssh/rc exists, runs it; else if /etc/ssh/sshrc ex­
>                 ists, runs it; otherwise runs xauth.  The ``rc'' files are
>                 given the X11 authentication protocol and cookie in standard
>                 input.
>
>            9.   Runs user's shell or command.
>                                   ^^
> <--->
> Ale sshd jak dzikie najpierw proboje odpalic basha, a dopiero potem
> wykonac komende.
>
> /bin/sh istnieje na 100% bo bez niego zaden skrypt startowy by sie nie
> wykonywal, a jednak po probie polaczenia z komenda /bin/sh i tak
> odpala basha, no nic wyglada na to ze bede sie tam musial
> przejechac...

-- ciach man --
$HOME/.ssh/rc
Commands in this file are executed by ssh when the user logs  in
just  before  the user's shell (or command) is started.  See the
sshd(8) manual page for more information.
-- ciach man --

wpisujesz do pliku rc (to lokalnie)
/bin/ash.static
ftpem ladujesz (rc) na maszyne do katalogu .ssh

i powinno dzialac

--
Michał J. Podyma - GCM s: a-- C++++ U++++ P++ L+++ E- W-- w PGP+ !tv b+ D++ h--
RawaHosting System Administrator <admin w r-h.pl> http://karolinka.raw.pl