Mam problemik...

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 15:38:44 CEST

Witam,

Wednesday, April 24, 2002, 3:33:00 PM, you wrote:

> wieczny bash?
tja... niezmordowany bash :)

BTW. Mam pewna propozycje odnosnie pakietu openssh-server - skoro w
pakiecie zawarta jest binarka sftp-server moze warto byloby
standardowo w konfiguracji sshd dodwac subsystem sftp? W moim wypadku
chyba by to pomoglo - mysle ze moglbym przeslac sobie plik
$HOME/.ssh/rc na ten zdalny serwer. Zreszta juz drugi raz sie nacialem
ze subsystem jest standardowo nie uruchomiony - czyzby tylko niewielka
grupa osob kozystala z sftp? :)

Best regards,
 Roman
--