Blad instalatora

Dawid Jarosz dawjar w poczta.onet.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 21:41:30 CEST

Chcialem zainstalowac PLD na laptopie i zrobic przez siec (karta sieciowa pcmcia)
sciagnolem odpowiednie obrazy obrazy dyskietek startowych. Wszystki jest
ok do chwili ladowania modolow tzn karta jest wykrywana poprawnie ale:

* dla 2.2-exp laduja sie moduly pcmcia_core, i8... (nie mapmiatm
  dokladego numeru) potem ds a nastepnie program instalacyjny proboje
  przesc do zladowania modululu mojej karty sieciowej (3c59x) i tu
  wawala blad ze urzadzenie jest juz zajete.

* dla 2.4-exp wyskakuje inny blad. Po zaladowaniu pcmcia_core chcel ladowac
  modul i8xxx ale wywala wtedy blad insmod: undefined symbol isapnp_find_dev.

Wzasadzie to chyba nalezalo by to zglosic jako blad, ale nie wiem gdzie.

Dawid