vim vs vim-static

Marek Dabrowski marek.dabrowski w interia.pl
Czw, 25 Kwi 2002, 14:05:58 CEST

Jeśli moge coś zasugerować ...
Kiedyć bawiłem się sieżkami do bibliotek i okazało się że wszytko padło, więc kończna było przyrócenie pierwotnej wersji /etc/ld.so.conf ale vi był zlinkowany dynamicznie (!!!!), a innych edytorów nie było. Sytuacja ta sprawiła że mało nie osiwiałem. Zagadka jakie narzędzie pozwoliło szybko zmienić ów nieszczęsny plik? :-)

Pozdrawiam
Marek