vim vs vim-static

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Czw, 25 Kwi 2002, 14:37:24 CEST

Dnia Thu, 25 Apr 2002 14:05:58 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Marek Dabrowski <marek.dabrowski w interia.pl>
> napisała:

> Jeśli moge coś zasugerować ...
> Kiedyć bawiłem się sieżkami do bibliotek i okazało się że wszytko padło, >
> więc kończna było przyrócenie pierwotnej wersji /etc/ld.so.conf ale vi był
> zlinkowany dynamicznie (!!!!), a innych edytorów nie było. Sytuacja ta
> sprawiła że mało nie osiwiałem. Zagadka jakie narzędzie pozwoliło szybko
> zmienić ów nieszczęsny plik? :-)

jeśli miałeś sprawną konsolę to
$ echo "tekst" > plik
$ echo "next tekst" >> plik

Kiedyś tak fstab'a edytowałem jak zamiąchało się totalnie wszystko :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |