kłopoty z VLAN-ami

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pią, 26 Kwi 2002, 10:04:57 CEST

On Fri, 26 Apr 2002 09:41:30 +0200 (CEST)
Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> Intefejs musi być down, żeby móc kartę dodać do team'u.

> nooooo - to ty potrzebujesz tak naprawdę modułu e1000, a nie e100.
> I właśnie pojawił się on w cvs'ie :) a niedługo pewnie i na ftp'ie.
>
> Nie testowałem, bo (jeszcze) nie mam karty Gigabitowej, ale... może
> niedługo...

wczoraj przymierzyłem się do testowania jej, ściągnołem z intela
łatkę i skompilowałem zobaczę co będzie dalej bo spec którego
intel dał zrobił mi pakiet binarny. Dzisiaj będę testował
i zobaczę co się będzie dziać (kernel 2.4.18-0.7)