w3m - bajer!

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 30 Kwi 2002, 10:31:31 CEST

On Mon, Apr 29, 2002 at 11:28:58PM +0200, Filip Kalinski wrote:
> Właśnie updatnąłem w3m do wersji 0.3.0 (proszę o szubie zbudowanie...).
>
> Chciałem tylko wspomnieć, że w3m jest tekstową przeglądrką html... ale z
> GRAFIKĄ! Wystarczy uruchomić w3m w xtermie, a w terminalu wysietlą się
> razem z tekstem poprawnie sformatowane obrazki!!! trzeba to zobaczyć :-)
A obsługuje już normalnie kodowanie znaków (łacznie z użyciem locale
i odpowiednią konwersją)?

Bo niestety na razie brakuje mi sensownej przeglądarki tekstowej.
Bo albo brakuje tablek (IMHO to dyskwalifikuje przeglądarkę, przecież
tabelka to najlepszy sposób prezentacji niektóych danych, a w takim
lynxsie jest często zupełnie nieczytelna), albo ignoruje parametr
"charset" oraz locale :-( Nie mówiąc już o kolorach (w3m na
monochromatycznym monitorze jest conajmniej trudne do używania).

Pozdrowienia,
	Jacek