w3m - bajer!

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 30 Kwi 2002, 11:04:36 CEST

On Tue, Apr 30, 2002 at 10:46:19AM +0200, Daniel Mróz wrote:
> links
Próbowałem linksa, i odniosłem wrażenie (bez obrazy), że to przeglądarka
dla idiotów. Jakieś okienka wyświetla, jakieś menu...

> Ta przegladarka obsluguje tabelki, charset z naglowkow i kolorki
> (mozna wylaczyc). Z tymi localami nie wiem o co Ci chodzi, w kazdym
> badz razie jest zlokalizowana.

Taaa. zlokalizowana. Tylko czemu mi polskich literek nie wyświetla
(zamienia na odpowiedniki łacińskie) mimo, że mam LC_CTYPE=pl_PL?
Wiem że mogę sobie przestawić. Ale jak zaloguje się z innego terminala,
to muszę znowu przestawiać. Od tego miedzy innymi jest locale, żeby
aplikacje mogły same sobie kodowanie dobrać. Zresztą widzę że lynx też
LC_CTYPE olewa :-(

Za to jeśli chodzi o obsługę kodowań i konwersję, to rzeczywiście jest
w porządku. Tutaj niestety w3m kuleje, a właśnie w3m, poza tym felerem,
podoba mi się najbardziej.

Pozdrowienia,
	Jacek