Kiedy nowe iso?

Wto, 30 Kwi 2002, 11:47:07 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Wyjeżdżając 25tego zapuściełm regenerowanie iso. Wygenerowały sie SRPMS
> ale binarki juz nie. Widać znowu ktoś gżebał w tych skryptach.
Wydaje Ci się jedynie. Ja nie widzę zmian w skryptach:

[misiek w arm ftp]$ cvs log geniso-poldek

RCS file: /cvsroot/admin/ftp/geniso-poldek,v
Working file: geniso-poldek
head: 1.1
branch:
locks: strict
access list:
symbolic names:
keyword substitution: kv
total revisions: 1;     selected revisions: 1
revision 1.1
date: 2002/04/08 10:15:27;  author: misiek;  state: Exp;
- ftp.pld.org.pl scripts

Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr