w3m - bajer!

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Wto, 30 Kwi 2002, 12:30:49 CEST

On day Tue, Apr 30, 2002 at 11:04:36AM +0200, Jacek Konieczny wrote what follows:
> Próbowałem linksa, i odniosłem wrażenie (bez obrazy), że to przeglądarka
> dla idiotów. Jakieś okienka wyświetla, jakieś menu...

No to jestem idiotą :-)
Do przglądania www używam głowie linksa, jest b. szybki i ma prawie
wszystko co potrzeba, brak mi tylko passive ftp :-(.
Poza tym links jako jedyny ma funckję zarządzania ściąganiem plików.

w3m też jest b. niezły :-)

> Taaa. zlokalizowana. Tylko czemu mi polskich literek nie wyświetla
> (zamienia na odpowiedniki łacińskie) mimo, że mam LC_CTYPE=pl_PL?
> Wiem że mogę sobie przestawić. Ale jak zaloguje się z innego terminala,
> to muszę znowu przestawiać. Od tego miedzy innymi jest locale, żeby
> aplikacje mogły same sobie kodowanie dobrać. Zresztą widzę że lynx też
> LC_CTYPE olewa :-(
>
> Za to jeśli chodzi o obsługę kodowań i konwersję, to rzeczywiście jest
> w porządku. Tutaj niestety w3m kuleje, a właśnie w3m, poza tym felerem,
> podoba mi się najbardziej.

Dorzuciłem własnie kolejną przglądarkę tekstową, netrik się zwie.
Zapowiada się obiecująco, ale na razie jest dość prosta...

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>