mplayer: czy działa postprocessing?

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Wto, 30 Kwi 2002, 12:58:32 CEST

> Ktoś mnie kiedyś straszył, że podkręcenie tego ma także wpływ na
> napięcie zasilające elektronikę... to jest Hyundaj DeluxScan cośtam...
> (15").
Przejrzałem sobie parę schematów monitorów i telewizorów, i wszędzie
wyjście screena jest połączone tylko z siatką kineskopu. Więc
nie wygląda na to żeby to miało jawny wpływ na napięcie zasilające
elektronikę.
Ja do tej pory podkręciłem tak 3 monitory i działają bez problemu.
Jeśli się nie boisz to próbuj, ale nie namawiam bo jak się coś
zje...e to bedzie na mnie :).

--
KrzysiekS <ks123 w wp.pl>

Najlepsze oferty letniego wypoczynku znikaja wlasnie teraz...
a Ty siedzisz i czytasz. Klikaj! >>> http://link.interia.pl/f15b2