mplayer: czy działa postprocessing?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 30 Kwi 2002, 13:20:43 CEST

On Tue, 30 Apr 2002, KrzysiekS wrote:
> Przejrzałem sobie parę schematów monitorów i telewizorów, i wszędzie
> wyjście screena jest połączone tylko z siatką kineskopu. Więc
> nie wygląda na to żeby to miało jawny wpływ na napięcie zasilające
> elektronikę.
> Ja do tej pory podkręciłem tak 3 monitory i działają bez problemu.
> Jeśli się nie boisz to próbuj, ale nie namawiam bo jak się coś
> zje...e to bedzie na mnie :).

Ja też to robiłem - podkręcasz po prostu napięcie na trafo. Żywotność
monitora się skraca, ale jeżeli to trzeba zrobić to znaczy, że życia mu za
wiele nie zostało.

Minusy tego (poza koniecznością otwarcia, zabawą pod wysokim napięciem,
etc.) to jest zmieniony balans kolorów. Barwy, jak na moje oko, wyglądają
trochę inaczej. Poza tym kontrast się zmniejsza oraz ostrość na rogach.

Ale i tak warto. :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...