mplayer: czy działa postprocessing?

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Wto, 30 Kwi 2002, 13:59:17 CEST

> OK, tylko napisz jak :)))

1. Wyłączasz monitor
2. Czekasz jakiś czas, chyba 15min wystarczy, żeby się pojemność kineskopu
   rozładowała. Czasami przy odłączonym od sieci sprzęcie może nieźle strzelić
   (ale właściwie tylko przy odłączaniu przewodu WN)
3. Zdejmujesz obudowę.
4. Stawiasz monitor bez obudowy, tak żeby mieć dostęp do potencjometrów
   na trafopowielaczu i widzieć obraz
UWAŻAJ na żeby jakiś zwarć nie było (elementy leżące na stole itp)
5. Poszukaj trafopowielacza (taka duża część od której idzie przewód
   wysokiego napięcia do kineskopu). Na nim powinny być 2 potencjometry
   Focus i Screen. Będziesz kręcił screenem.
6. podłącz monitor do kompa i gniazdka
7. Odpal kompa i monitor
_UWAGA_  wysokie napięcie!!!!! ostrożnie
8. Podreguluj SCREENem jasność. Zreguły wystarczy niewielki obrót śrubokrętem.
   Możesz sobie mazakiem maznąć po potencjometrze żeby w razie czego wiedzieć
   jakie było oryginalne ustawienie.
9. Wyłącz kompa, odłącz monitor, poczekaj z 15 min, złóż monitor
10. Używaj.

ps. sorki jeśli zbyt łopatologicznie :)

--
KrzysiekS <ks123 w wp.pl>

Najlepsze oferty letniego wypoczynku znikaja wlasnie teraz...
a Ty siedzisz i czytasz. Klikaj! >>> http://link.interia.pl/f15b2