mplayer: czy działa postprocessing?

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 30 Kwi 2002, 14:28:47 CEST

Dnia Tue, 30 Apr 2002 11:42:51 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> >
napisała:

> Chyba krócej byłoby napisać co w nim działa :(
>
> Najpierw było tak, że przy maksymalnej jasności g* było widać. Więc
> ratowałem się podkręcaniem kontrastu.

To tak jak ja muszę u siebie robić... tylko że czasem coś daje xgamma ale na
tym pracować nie daje się za długo...

> Jeśli np. w filmie jest jakaś ciemna scena z jakimś źródłem światła, to przy
> maksymalnym podkręceniu jasności i kontrastu większość obrazu nadal jest
> b.ciemna, a jasne punkty są tak jasne, że oczy bolą. Tak jest np. na
> początku ,,Dnia kojota'', w scenach w ZOO.

U mnie nawet pełne rozjaśnienie ekranu i kontrastu nie pomaga... Obraz nadal
jest za ciemny na full screen mode jak i w okienku, tak jak by wogóle nie
łapało rozjaśniania przy pomocy xgamma (np. w xine tak mam albo w aviplay'u) w
MPL jest ok o ile używam jako vo SDL albo X11. Teoretycznie można tak oglądać
film, ale nie wiem czemu w mplayerze dość szybko mam desynchronizację dźwięku
z obrazem, przez co traci to jaki kolwiek sens, czego np. w aviplay'u nie
ma... (mplayer kompilowany ze źródeł samodzielnie nie ze spec'a)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |