open office

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 2 Sie 2002, 18:59:13 CEST

> czesc,
Witam

> 1. czy kto kowliek ma rpm'y zrobione wedle speca ?
Nie. Jeszcze nie ;]

> 2. czy komukolwiek udalo sie OO 1.0.1 skompilowac ? bo mi nie :/
Przed chwila wlasnie skonczylem kompilacje. Poki co nie odpala sie.
Ale instalator dziala (duzy postep w stosunku do 1.0.0).
Postaram sie jeszcze dzis wrzucic patche.

> 3. logi: http://hoth.jmg.com.pl/~abram/pld/opis.oo

> btw gcc-2.95.2.src.rpm ma ktos do pld ?
> bo w archim znalesc nie moge
Zrobilem pare poprawek i buduje sie na 2.95.4
compiler error poprawiony.

--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \