softraid

Pawel Bernadowski pbern w poczta.fm
Pią, 2 Sie 2002, 08:03:55 CEST

> Robiłem raida5 podczas instalacji i od razu wyszło parę bugów,
> które natychmiast zostały poprawianie w cvsie (irc, itp).

> Napisz z czym były problemy (konkretnie).

Moze opisze jak robilem...

Instalator...
uzywane dyski: /dev/hda | /dev/hdb (narzie na jednej szelce bo to robie do testow)

tworze na nich partycje o maxymalnych rozmiarach (po 76gb)
i wybieram tym fs.. md. tak samo punkt montowania md.

Na logike.. teraz "/" , "/home" etc.. powinienem umieszczac na /dev/mdX jednak gdy podaje takie urzadzenie instalator oswiadcza mi ze cos jest zle.