open office

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 2 Sie 2002, 20:47:42 CEST

> hm
> wsumie mam jeszcze czas do 19.45 no max 20.00
Mialem awarie sprzetu i musialem zrobic przerwe :(
Co sie odwlecze...

> ps: proste bledy moge sam poropawic, ale jak
> cos wiecej to nei stety . ajm tu big lejm :)
Jak cos nie tak to krzycz. Pewnie zapomnialem jeszcze
czegos wrzucic.

> no to czekam na ew powiadomienie :) ?
Juz ;)

--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \