minicom 2.0 -drobne niedociagniecia

artis@linux.bielsko.pl artis w linux.bielsko.pl
Sob, 3 Sie 2002, 12:13:06 CEST

Vi-tam

Własnie przed minuta po zrobieniu poldek --upa
pociagnalem sobie nowego minicoma
micom wersja 2.00.0 (skompilowany May 19 2002)

problemy to:
1. blad literowy w menu Parametry Komunikacji
jest 	F:9600
	F:19200
niby nic, jednak trzeba poprawic
2. "Skomilowany dnia May 19 2002, 22:47:02." tez wypadaloby poprawic
tekst pojawiajacy sie zaraz po uruchomieniu
3. no i jeszcze zawartosc /etc.profile.d/minicom.sh(csh) wydaje sie byc nie
do konca w porzadku ,,
minicom nie wyswietla pelnych 8bit polskich diakrytykow -- a jak ktos ma ustawione LOCALE na pl_PL (ja tak mam z uwagi na xkbd) to widzi minicoma w strasznej
krasie.

jezeli nie ma problemu to trzebaby bylo dopisac parametr -8 do zmiennej
MINOCOM. u mnie jak na razie po tych zmianach dziala OK
pozdrawiam

"Unix jest prosty i logiczny, ale dostrzec i zobaczyc jego prostote moze tylko geniusz (a przynajmniej programista)" - Dennis M. Ritchie
artis w linux.bielsko.pl
registered Linux User no 207289
ICQ 112709838