Zgon Sawfisha.

Jacek Sobczak sopel w kn.pl
Śro, 7 Sie 2002, 20:47:58 CEST

On Wed, 7 Aug 2002 20:15:29 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Czyżby to było to samo co tarmosi galeona ?
>
> $ rpm -q GConf2

[sopel w speedy sopel]$ rpm -q GConf
GConf-1.0.9-6

GConf2 ??? Ja mam Gnoma 1.4 i całe środowisko z ra. U mnie nic galeona
nie tarmosi oprócz wysypywania się przy wyjściu jak są otwarte zakładki
- ale to temat ogólnie znany. Sawfish pada nieoczekiwanie przy
uruchomieniu jakiejś większej aplikacji. Teraz otwierałem Netscape'a.
Wcześniej zdarzało się przy Sylpheedzie. W logach nic nie ma. Można coś
z tym zrobić, są jakieś podejrzenia co do GConfa ?

Jacek