PLD 1.0.

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 3 Sie 2002, 21:08:41 CEST

Dnia Sat, 3 Aug 2002 21:05:18 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Grzegorz Godlewski <ggodlewski w wi.ps.pl> >
napisała:

> Jak ostatnim razem oglaszali ze bedzie za tydzien, czekalem i czekalem.
> Wiele sie przeciez nie zmieni. Sciagnij to co jest. Reszte dopoldkujesz.
> A zeby miec ladne kompakty to pewnie lepiej poczekac na jakies 1.1, az
> pare bledow wyjdzie.

skoro błędach mowa  - dia nadal leży a ja nie mam pomysłu czemu...

$ dia
dia: relocation error: dia: undefined symbol: unicode_init

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |