PLD 1.0.

Sob, 3 Sie 2002, 21:12:52 CEST

Mariusz Witkowski <maryush w uznam.net.pl> writes:

> skoro błędach mowa  - dia nadal leży a ja nie mam pomysłu czemu...
>
> $ dia
> dia: relocation error: dia: undefined symbol: unicode_init
Nowe libunicode spróbuj? Zdaje mi się, że tu jest kwas taki,
że zmienili API/ABI ale soname zostało stare.

Co do błędów to nie wiem jakie XFree mają trafić do 1.0 ale
rel > 3.0 mają buggy driver-ati.2.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr