PLD 1.0.

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 3 Sie 2002, 21:32:18 CEST

Dnia 03 Aug 2002 21:12:52 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> >
napisała:

> Nowe libunicode spróbuj? Zdaje mi się, że tu jest kwas taki,
> że zmienili API/ABI ale soname zostało stare.

nowe w jakim sensie ? z cvs? na HEAD jest to co mam w systemie...
notabene i tak coś trzeba z dia zrobić bo dia mam z ra po którymś z upgrade
przestało działać, teraz zapodałem do przebudowy i zobaczymy...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |