KDE 2 -> KDE 3

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Nie, 4 Sie 2002, 16:59:13 CEST

Witam,
> Czy komuś udało się dokonać wyminionego w topicu przejścia nie tracąc
> a) Danych o wysłanych spod KMail'a mailach

Tak.

> b) Konfiguracji KMaila (to już moge sobie zrobić od początku ... )

Tak.

> c) Książki adresowej zawartej w KAddressbook (tutaj wiąże jeszcze nadzieje
> z eksportem i importem do *.cvs)

Nie używam.

Zrobiłem zwykły "rpm --upgrade" i wszystkie ustawienia z KDE2 zostały
przejęte. Upgrade robiłem kiedy pojawił się pierwszy release KDE-Pack, a
teraz aktualizuję na bieżąco.

> Niestety samo skopiowanie plików i katalogów które mi się nasuneły czyli np
> ~/.kde/share/apps/kmail/
> ~/.kde/share/config/kmailrc
> ~/Mail/
> nie dało rezulatatu i niestety Kmail otwiera się 'świerzy' :(

Kopiowanie? Ja nic nigdzie nie kopiowałem, wszystko mam po staremu w ~/.kde i
działa.

Pozdrawiam,
--
 Piotr Pawłow