serwer modemow

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 5 Sie 2002, 07:18:09 CEST

[Wednesday, 31 July 2002], Michal Margula napisał(a):

> Hm. No zwyczajne. Modemy analogowe 33,6. Wdzawniaja sie ludzie, sa
> autoryzowani po pap-secrets i juz.
To moze ktos mi podpowie jak odpalic MPPP na ISDN? Mam karte net-costam,
dziala z modulem hisaxa, ipppd odpalone - mozna sie wdzwonic zarowno na
jeden jak i drugi kanal, ale przy probie postawienia mppp - drugi
odrzuca [+mp ustawione -  w logach mam:
[...] ipppd[13321]: MPPP negotiation, He: Yes We: Yes

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.