problem a poldkiem?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 7 Sie 2002, 23:58:24 CEST

On Wed 7. August 2002 09:43, you wrote:
> hi!
> zauwazylem nastepujacy problem w poldku: sciagnalem bledny plik
> packages.* z serwera repozytorium pakietow RPM i poldek pokazal blad:
> "...plik packages.gz USZKODZONY", nastepnym razem gdyz lacze sie z
> serwerem repozytorium pakietow i pliki packages* sa prawidlowe nadal
> pokazywany jest blad: "...USZKODZONY".
> Dopiero gdy skasowalem zawartosc katalogu: /root/.poldek-cache
> wszystko wrocilo do normy.
>
> Czy jest to normalne zachowanie poldka?
Ja dołożę jeszcze, że po upgradzie pakietów poldek uparcie twierdzi, że są
zainstalowane dwie werje pakietu, podczas gdy rpm podaje, że jest tylko
jedna. Mam na to stosowną dokumentację (z przedwczoraj, więc poldek
aktualny) i mogę pokazać zainteresowanym (trochę długie na listę chyba).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537