Zgon Sawfisha.

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Czw, 8 Sie 2002, 04:05:09 CEST

Dnia Wed, 7 Aug 2002 20:47:58 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Jacek Sobczak <sopel w kn.pl> > napisała:

> [sopel w speedy sopel]$ rpm -q GConf
> GConf-1.0.9-6
>
> GConf2 ??? Ja mam Gnoma 1.4 i całe środowisko z ra. U mnie nic galeona
> nie tarmosi oprócz wysypywania się przy wyjściu jak są otwarte zakładki
> - ale to temat ogólnie znany. Sawfish pada nieoczekiwanie przy
> uruchomieniu jakiejś większej aplikacji. Teraz otwierałem Netscape'a.
> Wcześniej zdarzało się przy Sylpheedzie. W logach nic nie ma. Można coś
> z tym zrobić, są jakieś podejrzenia co do GConfa ?

Dzisiaj widziałem jak pada sawfish (nie u mnie niestety - bo bym go potestował
dokładnie) w momencie jak gość odpalił 18 okien galeona (osobnych bo mu się
kliknęło ;>) - tam jest czyste ra...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |