Łącza DSL TPSA

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 8 Sie 2002, 16:30:03 CEST

Ostatnio szukam czegoś, co zastąpić może SDI w mojej sieci lokalnej.
Trafiłem na: http://www.tpsa.pl/biznes/promocja_dsl/
Czy ktoś z Was już to uruchamiał może w Linuksie ? Czy warto zamienić tym
SDI ?
Chodzi po pierwsze o to, czy to w ogóle działa w linuksie "normalnie" czy
trzeba jakieś sztuczki stosować no i czy nadaje się do LANu. Po drugie - czy
działa dużo szybciej od SDI ? Wiem, że nie zawsze wyciągnę tą pełną prędkość
jaką to łącze powinno zapewniać, ale czy jest to opłacalne w porównaniu do
SDI ?

PS hm.. trochę NTG, ale tylko tu są najmądrzejsi ludzie w Sieci ;>>>

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!