£±cza DSL TPSA

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 8 Sie 2002, 17:15:27 CEST

On Thu, Aug 08, 2002 at 04:30:03PM +0200, ZyTeK wrote:
> Ostatnio szukam czego?, co zast?pi? mo?e SDI w mojej sieci lokalnej.
> Trafi?em na: http://www.tpsa.pl/biznes/promocja_dsl/
> Czy kto? z Was ju? to uruchamia? mo?e w Linuksie ? Czy warto zamieni? tym
> SDI ?
> Chodzi po pierwsze o to, czy to w ogóle dzia?a w linuksie "normalnie" czy
> trzeba jakie? sztuczki stosowa? no i czy nadaje si? do LANu. Po drugie - czy
> dzia?a du?o szybciej od SDI ? Wiem, ?e nie zawsze wyci?gn? t? pe?n? pr?dko??
> jak? to ??cze powinno zapewnia?, ale czy jest to op?acalne w porównaniu do
> SDI ?

> [...]
Ja mam ADSL ale w niemczech. Uruchomienie tego tutaj nie sprawia
problemu robi sie to komenda
pppd pty 'pppoe -I eth0 -m 1452 -T 60'

+ troche glupot w /etc/ppp/options ale jak to jest zrobione w Polsze to
nie wiem.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.