KDE

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 9 Sie 2002, 11:02:10 CEST

Blues wrote:

>Skoro się u siebie tym zajmowałeś to może w ramach PLD się tym też
>zajmiesz?

Szczerze mówiąc bardzo bym chciał. PLD mam od dawna (jakieś 3 lata -
wczesna prowizorka ;-) - tylko, że z wiedzą ściśle programistyczną jest
gorzej :-(
Póki mieszkałem w DS2 PG to sporo testowałem, potem był brak interentu,
a teraz zapieprz w pracy. Ale cały czas jestem wiernym orędownikiem PLD
(W firmie jako mowy admin będę zmieniał dystrybucje z RH na PLD :-)
(Szef i główny admin nie mają nic przeciwko ;-) i wciąż testuję.

Pozdrowienia

--
Andrzej