PLD i Polpak

Pią, 9 Sie 2002, 14:21:00 CEST

On Fri, 9 Aug 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Sterownik z trego co wyguglałem jest na
> http://www.modem.fom.pl/pages_isa2001/isa.htm. Trzebaby to tylko
> zintegrować z kernelem i pppd jakie mamy.

Przejrzałem to i wygląda, że po dołożeniu modułu do kernela i drobnej
poprawde do rc-scripts w zasadzie nic więcej nie trzeba będzie robić.

Konfiguracja powinna wyglądać mniejwięcej tak że modules.conf wpadnie:

alias hdlc0 elkom
options eth0 irq=<irq> base_addr=<base_addr>

a plik /etc/sysconfig/interfaces/hdlc-polpak mogłby
wyglądać tak:

DEVICE=hdlc0
IPADDR=<IP>/<MASK_LEN>
ONBOOT=yes
BOOTPROTO=none

Możesz spróbować sam z powyższym dokompilowując sobie moduł do karty.
Daj znać w razie czego jak poszło ..

kloczek