KDE

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 9 Sie 2002, 18:15:05 CEST

On Fri, 9 Aug 2002, Piotr Szymanski wrote:
> Andrzej Zawadzki (Friday 09 August 2002 10:46):
> Niewiarygodne, niemozliwe, zeby tak tam napisali. Zaraz sprawdze. Z tego co
> sie przyjrzalem apps.kde.com, to raczej jest dokladnie odwrotnie, duza czesc
> aplikacji zostala przeniesiona, badz w wydaniu badz w cvs.

Aplikacji jest dużo już przeniesionych. Naprawdę dużo.
Jeżeli ktoś chce zobaczyć to polecam
ftp://blysk.ds.pg.gda.pl/linux/KDE3-Pack/
Tam ląduje wszystko co jest przeniesione i co ma port na KDE3 lub da się
skompilować.
Właśnie doszło do tego xmms-kde, którego mi osobiście brakowało :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...