LILO problem...

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 14 Sie 2002, 11:58:33 CEST

On Wed, Aug 14, 2002 at 11:55:43AM +0200, Daniel Mróz wrote:
> Teraz mam `L 40 40 40 40 40 40 40...', czyli wedlug dokumentacji -
> "media problem"... Wczesniej stal na tym Win2k i nie bylo problemow.
> Instalacja takze przebiegla bez nadzwyczajnych niespodzianek. Juz nie
> wiem co tu sie dzieje...
Bo to jest media problem

moze masz cos pokaszanione z mbr
ustaw tak zeby lilo nie bylo w mbr tylko w pierwszym sektorze partycji
i ustaw odpowiednia flage zeby butowal z tej partycji i wyczysc mbr.

Lukasz
--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.