[OT] Cichy dysk twardy.

Michal.L m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl
Śro, 14 Sie 2002, 13:09:10 CEST

Witaj Witek,

W Twoim liście datowanym 14 sierpnia 2002 (12:55:01) można przeczytać:

Tylko te barakudy w RAID nie działają za dobrze
fajny jest też Maxtor na łożyskach olejowych (oznaczenie na kńcu J)
do niedawna nie dało się go kupić (były tylko na zwykłych
łożyskach)ale podobno teraz już są. No i UDMA 133 a nie 100 ale to już
bardziej buzer.

--
Pozdrowienia,
 Michal.L                            mailto:m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl