LILO problem...

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 16 Sie 2002, 10:03:29 CEST

Dnia Fri, 16 Aug 2002 09:26:58 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Daniel Mróz <beorn w send.gromada.pl> >
napisała:

> Zrekompilowalem, jadro widzi kontroler, "Use DMA by default" wlaczone,
> dysk przepiety na ATA100 wlasciwym kabelkiem, HDD obsluguje ATA100
> (Barracuda IV), hdparm zeznaje:
>
>    [root w rei root]# hdparm -I /dev/hde | grep udma
>         DMA: mdma0 mdma1 mdma2 udma0 udma1 udma2 udma3 udma4 *udma5
>    [root w rei root]# hdparm -v /dev/hde | grep using_dma
>     using_dma    =  1 (on)

hmm a reszte jak masz ustawioną ? bo u siebie też to zauważyłem a mam
kontroler CMD PCI0649... (dysk Barracuda IV ST360021A)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |