Boot z plytek

jasio@myslenice.pl.eu.org jasio w myslenice.pl.eu.org
Pią, 16 Sie 2002, 16:31:27 CEST

On Fri, 16 Aug 2002, Marcin Jurczuk wrote:

> Witam.
>
> Mam dziwne objawy przy probie zbootowania istalatora z plytki.
> Obrazek sciagniety godzine temu wypalony, rozpoczynam istalacje.
> Dochodze do wyboru zrodla (cdrom) system pokazuje ladowanie modulow
> i przy isofs zwisa cd i za chwile caly system ..zadne klawisze nie
> dzialaja - pozostaje reset.
>
> Czy obrazy sa kopniete czy mam mam cos ? Testowalem na dwoch maszynach
> wyposarzonycb w napedy LG 40x i 52x - efekt ten sam..obie to Celerony.
> Dyski na secondary master ..
Znam ten objaw - po prostu kernel instalacyjny (dystrybucyjny
też) domyślnie włącza DMA dla CD-ka i w efekcie montowanie powoduje
śmierć systemu. Zgłaszałem ten problem dżimiemu, ostatnio zalecił
wypróbować nowszy kernel (jeszcze nie zdążyłem) - podobno ma nie włączać
już DMA domyślnie na starcie. Ja obszedłem to instalując przez sieć,
zamiast z CD-ka :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org