PPC: jak prawy klawisz myszki???

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 16 Sie 2002, 18:16:07 CEST

On Thu, 15 Aug 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Pierw instalujesz mandrejka, a potem konwertujesz do pld. Obecnie zostało
> jeszcze koło czterdziestu pakietów do zrobienia, żeby port pld na ppc był
> pełny (no i instalator :). Wróci marcus to mnie pewnie będzie gonił, żeby ów
> port dokończyć :)

(tymczasowa) instrukcja instalacji PLD na PPC (Maki):
1. bierzemy plyte z MDK8
2. Instalujemy _minimalna_ konfiguracje MDK
3. Instalujemy rpm+poldek z PLD
4. Konwertujemy system.

Apropos prawego i srodkowego przyscisku myszy to
mozna go albo zamapowac na klawiaturze (przydatne przy oruginalnych
apple'owskich myszkach z 1 przyciskiem) - patrz na /proc
albo - uzyc dowolnej myszy USB z 3 przyciskami ;>

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-