sensory

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Sob, 17 Sie 2002, 21:25:22 CEST

chciałem uruchomić odczyt z czujników na mojej płycie. W
/etc/sysconfig/sensors jest przykład dotyczący płyt na chipsecie via KT* więc
odkomentowałem odpowiednie linijki. Przy uruchamianiu okazało się że nie ma
modułu i2c-isa. Po pierwsze: ja nie mam slotów ISA. Czy to ma jakieś
znaczenie? Po drugie: gdzie znaleźć ten moduł? Czy jest jakiś sposób na
znalezienie pliku o danej nazwie we wszystkich pakietach PLD?

Tomek

PS
Płyta to GA-7VRXP na chipsecie VIA KT333