Boot z plytek

jasio@myslenice.pl.eu.org jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 18 Sie 2002, 12:18:54 CEST

On Fri, 16 Aug 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
[CIACH]
> $ grep DMA kernel-i386-BOOT.config | grep =y
> CONFIG_BLK_DEV_IDEDMA_PCI=y
> CONFIG_IDEDMA_PCI_AUTO=y
> CONFIG_IDEDMA_ONLYDISK=y
> CONFIG_BLK_DEV_IDEDMA=y
> CONFIG_BLK_DEV_ADMA=y
>
> O którą opcje w tym wypadku chodzi ?
Szczerze mówiąc - nie mam pojęcia. Ogólnie - widać to u mnie w dmesg -
chipset i815EP wykrywa jako PIIX4 i domyślnie włącza DMA na dysk (hda) i
na CD-ka (hdd) LG 40x który tak naprawdę ma tylko PIO4. W efekcie jeżeli
hdparmem nie ustawię DMA off, to każda próba zamontowania CD-ka kończy się
zwisem absolutnym ....... :-( (acha - kernel oczywiście i686 nie i386).
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org
ICQ:19324277
Gadu-Gadu:61213